پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

موج واکنش‌ها به ورود گلزار و رشیدپور به تلویزیون | مخالفان و موافقان چه می‌گویند؟

  • کد خبر: ۱۷۹۳۳۹
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
  • ۶
موج واکنش‌ها به ورود گلزار و رشیدپور به تلویزیون | مخالفان و موافقان چه می‌گویند؟
در روز‌های اخیر بحث بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون بسیار داغ است. این خبر با واکنش‌های متفاوتی همراه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌ها در روز‌های اخیر از بازگشت این دو چهره شناخته‌شده به تلویزیون خبر دادند، همچنان که در روز  ۲۳مرداد خبرگزاری تسنیم با دوخبر جداگانه رسما از بازگشت این دو چهره به تلویزیون خبر داد. این خبرگزاری در خبر خود با عنوان «نقش محمدرضا گلزار در تلویزیون مشخص شد» به نقل از جواد فرهانی، تهیه‌کننده مسابقه‌ای که گلزار وظیفه اجرای آن را بر عهده داشت، نوشت:

Pantolig یک مسابقه تلویزیونی مبتنی بر پانتومیم است که در آن شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم کننده به رقابت می‌پردازند. «محمدرضا گلزار» مجری این برنامه خواهدبود که امیدواریم با حضور و تلاش خود لحظات خوشی را برای مخاطبان تلویزیون رقم بزند.

در ادامه این خبر آمده است: سری جدید «آخرین سیم» با اجرای رضا رشیدپور تصویربرداری شده است و به زودی برای مخاطبان روی آنتن شبکه سه می‌رود.

در حالی‌که خبرگزاری صداوسیما هم این خبر را منتشر کرده است، به نظر می‌رسد بازگشت این چهره مشهور سینما به صداوسیما تا حد زیادی قطعی است؛ خبری که موج واکنش‌های مخالف و موافق را دربرداشته است. اما مخالفان و موافقان برای مخالفت یا موافقت خود با بازگشت این دو چهره معروف به تلویزیون چه دلیلی دارند؟

موافقان بازگشت رشیدپور و گلزار، مدیرانی هستند که تصمیم گرفته‌اند کمی در رویه‌شان تجدیدنظر کنند و با برگرداندن چهره‌هایی چون رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار در قالب دو برنامه سرگرمی به تلویزیون، ساختار مخاطب‌پسندتری را شکل دهند. این رویه در صورتی که ادامه‌دار باشد می‌تواند مسیر بازگشت تلویزیون را به دوران پررونق خود در میان مخاطبانش هموار کند. اما در این میان مخالفان با تکیه بر ناآرامی‌ها و اغتشاشات یک سال گذشته دلایل دیگری برای مخالفت خود می‌آورند.  

محمدرضا شهبازی مجری برنامه‌های «سیدخندان» و «پاورقی» شدیدترین واکنش را به این خبر نشان داده است؛ یکی از چهره‌هایی که به اذعان برخی، نگران از دست رفتن جایگاه خود است. استعفای این مجری که واکنشی بود در مقابل بازگشت دو مجری سابق به تلویزیون، مسئله‌ای است که با واکنش تند یکی از مدیران صداوسیما همراه شد و مجری معترض را «دارای ۱۵درصد مخاطب در نظرسنجی صداوسیما از مردم» خواند. مجری‌ای که پیش از تعطیلی برنامه‌اش، استعفای خود را نوشت.
عصر ایران در مطلبی درباره این اتفاق نوشته است:

دوستی امثال شهبازی با نظام از جنس دوستی خاله خرسه است، چون به کاهش مخاطبان انجامیده و مردم را به سمت دیگر سوق داده است.  اتفاقا آن ۱۵درصد که شهبازی برای آن‌ها برنامه می‌ساخت هم دوست دارند پای برنامه مهران مدیری و عادل فردوسی پور و رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار بنشینند. اما آن ۸۵درصد به جای تماشای سیدخندان و پاورقی شهبازی بیننده ایران اینترنشنال و من و تو می‌شوند!

اکنون باید دید رویه مدیران صداوسیما برای جذب مجریان محبوب مردم در راستای افزایش مخاطبان تلویزیون تا کجا پیش می‌روند! آیا می‌توانند خود را با مردمی که تنها خواسته‌شان برنامه‌های معمول سرگرم‌کننده است، همسو کنند؟ و می‌توانند خود را از اتهاماتی تبرئه کنند که برخی برای از دست رفتن منافع احتمالی خود به آن‌ها متوسل شده‌اند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
2
1
مرحبا به غیرت شهبازی
باید مسئول صدا و سیما توبیخ شود .
چرا نجار زاده را اخراج نمی کنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
2
0
شهبازی شجاع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
2
0
در ود باغیرت شهبازی
قلی
United States of America
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
0
0
آدم قحطی بوده این شهبازی رو ورداشتن اوردن؟!!...آخه این چی بلده...باید بره گوسفند بچرونه...اینو چی به صداوسیما.....
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
تو حرف مفت نزن قلی وطن فروش بی اصالت !! فقط بلدی سوسه بیایی ؟!! کسی نظر تو رو نخواست ، وطن فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
0
0
درود فراوان شهبازی .ما تا آخر پای خون شهدا و نظام و رهبری ایستاده ایم .و با افتخار میگیم بسیجی هستیم .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->